I love klantvriendelijkheid

Ja het zal nog niet zijn, het is één van mijn stokpaardjes!
Ik vind dit zooooo belangrijk!

Het kost ook geen geld, alleen wat moeite.
Je oogst ook wat je zaait in dit geval.

Geef een glimlach en je krijgt er meestal wel een terug.
Het maakt toch zo vaak het verschil.

Als ik kan kiezen tussen twee bakkers en de ene is vriendelijk en lacht en de andere staat met een lijkbiddersgezicht achter de toonbank, dan weet ik het wel.

Als ik bijna dagelijks in een supermarkt kom, en de zaakvoerder heeft nog geen enkele keer dag gezegd, of zelfs maar geknikt naar mij, dan stel ik mij daar vragen bij. Misschien moet hij wel eens loopbaanbegeleiding volgen?

Als klanten bij Arbores langskomen, zorg ik er steeds voor dat ze zich snel op hun gemak voelen. Een warm welkom en een lekkere koffie of thee mét koekje maken daar sowieso deel van uit.

Ik bedank ook steeds voor het vertrouwen, want ik besef dat het vaak heel wat vergt van een klant om zo open te durven zijn over je persoonlijke situatie.

Ik ben dankbaar dat zij bereid zijn zich zo open te stellen, zodat ik hen ook zo goed mogelijk kan begeleiden in hun levensloopbaan en zodat we samen tot de juiste oplossing kunnen komen.

Dus…

Zorg steeds voor een warm onthaal.

Tover een lach op je gezicht.

Ga je solliciteren? Geef een hand, glimlach, maak oogcontact en bedank voor de kans die je krijgt.

Smile!

Deel op: